Hav god tålmodighed med låseservice og vær venlig

19 January 2021 Anders Lundtang Hansen

editorial

Det er som bekendt altid kunden, der har ret, men det skal også helst gå begge veje, hvor man er forstående, men samtidig forventer at få det, som man har betalt for i den rette kvalitet.

Men nogle gange er man jo lidt i knibe, hvor man mister besindelsen, eller man ikke lige tænker sig om, hvordan man reagerer.

Vi taler ikke om sådan noget kritisk, hvor en båd er ved at synke, og man så forhandler med de andre passagerer om, hvorvidt man kan købe en redningskrans af en anden person – her er det ofte hver mand for sig selv, og overlevelsesinstinktet tager over hos alle.

Men det kan jo også være i de lidt mindre vigtige – men stadig kritiske – situationer, hvor man måske ikke lige har det store overskud.

Vi skal se nærmere på, når man har brug for låseservice i Nakskov.

Tingene skal nok løse sig i sidste ende

Nu kan sådan en slags låseservice i nævnte by jo klare mange forskellige former for opgaver, om man skal have installeret ny sikkerhed, andre låse eller have lavet en reservenøgle med videre.

Men de fleste har nok brug for den slags akut, når man har låst sig ude, og så er man jo glad for, at den slags service eksisterer, der kan komme ud at hjælpe en, når man mindst ventede, man havde brug for det.

Dog kan man så også lidt miste besindelsen, fordi det er sent om aftenen efter en lang arbejdsdag, og man skulle bare lige ned at handle, men man smækker sig ude og bor alene hjemme.

Og regnen begynder så småt at piske ned, og man kan godt mærke, at man ikke havde taget godt nok med varmt tøj på, for det skulle jo bare lige have været en lille køretur ned for at handle, så man begynder at fryse.

Her skal man så huske, at når man får låseservicen ud, så skal arbejdet udføres korrekt, og det hjælper ikke, at man hundser og skynder på vedkommende.

Låsen skal nok gå op i sidste ende.

More articles